Váš košík je prázdny.

Vrátiť sa do obchodu

Akadémia Facility Managementu

Získajte komplexné vzdelanie v odbore
Facility Management

Akadémia Facility Managementu – čo je to a ako to prebieha

Prečítajte si o Akadémii Facility Managementu a zistite viac

Je to sumár jednodňových vzdelávacích kurzov / odborných seminárov/webinárov, organizovaných za účelom poskytnutia komplexného vzdelania v odbore Facility Management pre jej účastníkov. Absolventi štúdia na Akadémii získajú praktické skúsenosti a dosiahnu profesionálne zručnosti, ktoré budú môcť v plnom rozsahu využiť pre výkon manažérskej pozície.

Vzdelávacie kurzy / odborné semináre/webináre sa konajú pravidelne 1 x týždenne (vždy vo štvrtok alebo iný vopred stanovený pracovný deň, v trvaní od 9.00 hod do 17.00 hod). Celkový počet seminárov je 10, pričom absolventi Akadémie sa zúčastnia 80 hodín štúdia. Účastníci Akadémie sa budú okrem účasti na kurzoch / seminároch /webinároch aktívne zapájať aj do diskusií a workshopov tvoriacich súčasť štúdia.

Štúdijné materiály tvoriace základ Akadémie vychádzajú z najnovších trendov z praxe, noriem a legislatívy uplatňovanej v rámci odboru Facility Managementu.

Štúdium na Akadémii Facility Managementu je prednostne určené:

  • pre pracovné pozície na vyšších stupňoch riadenia (riaditelia pre prevádzku, techniku, výrobu, zástupcovia prevádzkového úseku, ekonomický a finančný riaditelia)
  • pre pracovné pozície na stredných stupňoch riadenia (Facility Manageri, Property Manageri, Asset Manageri, vedúci správy nehnuteľností a služieb, vedúci organizačných zložiek pre jednotlivé služby Facility Managementu – stravovanie, doprava, bezpečnosť, upratovanie, recepcia, BOZP, PO, údržba a prevádzka a pod.)
  • pre iné subjekty z oblasti Facility Managementu (zástupcovia FM spoločností, FM konzultanti a pod.)

Rozpis predmetov štúdia na Akadémii Facility managementu:

  1. Základy Facility Managementu: Terminológia, definície a implementácia FM do spoločností
  2. Zmluvy vo Facility Managemente a praktické cvičenie
  3. Priestor, pracovné prostredie a moderné pracovisko
  4. Upratovanie, likvidácia odpadov a cirkulárna ekonomika
  5. Technická správa majetku, údržba a prevádzka technológii budov a stavebná údržba
  6. Udržateľnosť v FM: certifikačné systémy budov, správa energií a médií a uhlíkovo neutrálne ekonomika
  7. Bezpečnostný management, BOZP, PO a CO
  8. Podporné služby pre užívateľov objektov, poistenie a controlling
  9. Ľudský faktor vo Facility Managemente – zdravie, prosperita a WELL certifikácia budov
  10. Digitálna transformácia vo Facility Managemente – PropTech

PRÍNOSY ŠTÚDIA NA AKADÉMII FACILITY MANAGEMENTU PRE JEJ ABSOLVENTOV

Študujte na našej univerzite a získajte to najlepšie vzdelanie

  • získanie osvedčenia (certifikátu) manažéra v odbore Facility Management
  • získanie znalostí o základnej terminológii a procesoch Facility Managementu
  • aplikácia v súčasnosti platných predpisov pre odbor Facility Managementu v praxi (ISO 41000, EN 15221)
  • nadobudnutie praktických informácií využiteľných pre prípravu súťažných podmienok, vyhodnocovanie ponúk a uzatváranie zmluvných vzťahov
    v oblasti služieb Facility Managementu
  • získanie zručností uplatniteľných pre lepšiu a ekonomickejšiu správu nehnuteľností
  • znalosti ako optimálne riadiť obsadenosť a využitie priestorov
  • informácie o predpisoch a normatívoch platných pre návrh a štandardizáciu priestorov a budov
  • schopnosť plánovať a riadiť proces sťahovania zamestnancov spoločnosti
  • stanovenie rozsahu podkladov a ich využitie v procese zabezpečenia čistiacich a upratovacích prác
  • schopnosť podrobne plánovať, riadiť a kontrolovať údržbu a opravy stavieb a nehnuteľností a ich technologického vybavenia
  • znalosti ako aktívne prispieť k zabezpečeniu trvalo udržateľného rozvoja pre oblasť Facility Managementu
  • schopnosť efektívne využívať progresívne metódy pre oblasť energetického manažmentu
  • získanie komplexných informácií o ochrane a bezpečnosti, predpisoch BOZP a PO, CO, hygienických predpisoch a ochrane osobných údajov
  • získanie znalostí, ako najlepšie zabezpečiť možnosti vnútropodnikovej logistiky a podporných služieb
  • schopnosť analyzovať súčasný stav podpory a postavenia a implementovať progresívne prvky Facility Managementu v spoločnosti
  • schopnosť organizovať a riadiť procesy Facility Managementu v spoločnosti
  • získanie zručností potrebných pre zlepšenie procesu sledovania a kontrolingu nákladov
  • získanie informácií o efektívnom využití podpory informačných technológií v spoločnosti a o digitálnej transformácii vo Facility Managemente
  • zlepšenie komunikácie a riadenia tímu pracovníkov zabezpečujúcich procesy a činnosti Facility Managementu
  • získanie znalostí ohľadne základných pravidiel komunikácie medzi klientmi a poskytovateľmi služieb Facility Managementu

AKADÉMIA Facility Managementu – Registrácia

Zaregistrujte sa a zúčastnite sa našej Akadémie